Autor |
Wiadomość |
Rojer
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Czarodziej- poradnik |
|
///Poradnik autorstwa Printexa pochodzący z tej strony [link widoczny dla zalogowanych]
Wybór rasy postaci:
Jeżeli zamierzasz grać klasą czarodzieja to pamiętaj, że twój wybór musi paść na Wróżkę. Ma ona o wiele lepsze predyspozycje ku temu aby być dobrym czarodziejem niż inne rasy. Najgorszym z możliwych wyborów jest zrobienie czarodzieja z Feline - do czego, jak czego ale z pewnością na czarodzieja się nie nadaje.
Expienie:
Expienie czarodziejem na początkowych lvl jest dla wielu katorgą nie do zniesienia, jednak już po osiągnięciu lvl 20+ gra nam się nim coraz łatwiej. Na poziomie 16 mamy możliwość wykupienia skilla Piekielny płomień, sprawiającego, że pobliscy przeciwnicy uciekają w panice oraz podniesienia poziomu Ognistego strzału. Dodatkowo na lvl 18 dochodzi nam również przydatny skill Zamarznięta ziemia unieruchamiający przeciwników.
Po osiągnięciu lvl 22 możemy zakupić skill Zimna Ziemia - bryły lodu spadają na przeciwników wyrządzając im szkody oraz Atak Lawą.
Rozdawanie punktów umiejętności:
Należy pamiętać aby nie rozdawać punktów we wszystkie skllie. Dobrze przemyśl ile punktów można wydać w buffy a ile w skille ofensywne. Z pewnością warto niektóre skille doprowadzić na poziom master a nie dawać po 1-2 punkty w każdego.
Często czarodzieje darowują sobie rozdawania punktów w 3 drzewko rozwoju zakładki Ogień czyli nie rozdają punktów w Rozdzielający płomień, płomień niepewności oraz płomień przemocy (trzy skile zmniejszające magiczną obranę i atak przeciwnika - przydatne raczej do pvp z uwagi na atakk magiczny czarodzieja). Dzięki temu tak zaoszczędzone punkty możemy zainwestować chociażby w buffy lub zakładkę Lód.
Do pvp nadaje się magia ognia a magia logu jest dobra do expienia. Buffy wspomogą nas w obu przypadkach.
Broń jednoręczna i tarcza czy broń dwuręczna?
- broń dwuręczna posiada większy dmg co pozwala nam na szybsze zabicie dobiegającego do nas przeciwnika, w tym wypadku bron jednoręczna sprawdza się gorzej.
- tarcza u czarodzieja dodaje obrony magicznej, a więcej jest jednak przeciwników zadających obrażenia fizyczne.
- zestaw jednoręczny przydaje się pod pvp z innym czarodziejem.
- można darować sobię tarcze przy expieniu. Cały set nastawiony jest u czarodzieja na obronę magiczną, więc po ulepszeniu obrony magicznej i tak mamy pod dostatkiem. Braki w obronie fizycznej wyrównamy sobie buffem.
Spis Skili Czarodzieja:
OGIEŃ
Ognisty strzał - Zadaje przeciwnikowi 20+ normalnych obrażeń. Działa na jednego przeciwnika.
Klątwa Ducha Ognia - Podpala przeciwnika na 8 sec. zadając mu co sekundę 5+ normalnych obrażeń
Zwalniający płomień - spowalnia przeciwnika o 50%
Rozdzielający płomień - pogarsza przeciwnikowi magiczny atak o 7
Kopia Many - 41+ normalne obrażenia
Płomień niepewności - zmniejsza szansę na magiczną obronę przeciwnika o 6
Piekielny płomień - sprawia, że otaczający nas wrogowie biegają pogrązeni w panice
Płomień przemocy - pogorsza przeciwnikowi magiczną obronę o 9
Ognista kula - tworzy kule ognia która zadaje 120% normalnego dmg
Atak lawą - 180% dmg na pobliskiego wroga
Zemsta Pauldrona - 300% dmg. Aby użyć Zemsty Pauldrona, musisz posiadać w EQ przynajmniej 1 sztukę Decyzji Pauldrona (leci z łez bogini), znika po użyciu skilla. Mało przydatny w expieniu, dobry na bossa.
Szokujący płomień - trzy razy po 35% dmg
LÓD
Mroźny wiatr - 40% dmg rozpryskowy
Wiążąca wichura - zmniejszenie prędkości przeciwnika 50%
Rozrzedzenie zimna - 5% trwałych szkód przez 12 sec
Zamarznięta ziemia - unieruchamia pobliskich przeciwników.
Granicząca ziemia - 50+ normalnych obrażeń,
Zimna ziemia- 50% dmg rozpryskowy, częściej wybierany od graniczącej ziemi. Preferowana ścieżka rozwoju czarodzieja.
BŁYSKAWICA
Wał ochrony Many - zwiększa fizyczną obronę o 8+. Pomocny o tyle, że set czarodzieja nastawiony jest na obronę magiczną.
Prawo Many - Zamienia HP na MP
Szybkie napełnienie - Regeneracja many zostaje przyspieszona o 40%, przydatne przy szybkim expieniu.
Koncentracja myśli - Regeneracja skilli przyspiesza o 10% (mniejszy cooldown czyli czas jaki musimy czekac na ponowne użycie skilla)
Przyśpieszenie mowy - Szybkość magicznego ataku zwiększa się o 5%, kolejny skill zmniejszający nam czas oczekiwania.
Zwiększenie wiedzy - Siła magicznego ataku wzrasta nam o 9%. Buff działa przez 8min, natomiast czas ładowania się skilla wynosi 16 min więc używamy go tylko okresowo (w połączeniu z Pomocną dłonią Pauldrona nie musimy oczekiwać na załadowanie)
Wymuszony ruch - Teleportuje 6 metrów za siebie
Przemyślany wyrok - Szybkość magicznego ataku +7, zwiększa szansę na trafienie wroga magią o +x
Teleportacja - Teleportuje 8 metrów przed siebie
Wzmocnienie Many - Max MP powiększa się o 4%
Szybkie obliczenie - Zwiększa szanse na trafienie krytyczne o 8%
Pomocna dłoń Pauldrona - Odnawia natychmiast wszystkie skille. Szansa powodzenia 50%
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rojer dnia Wto 10:29, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Sob 1:48, 31 Paź 2009 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|