Autor |
Wiadomość |
Rojer
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Kapłan- poradnik |
|
///Poradnik autorstwa Printexa pochodzący z tej strony [link widoczny dla zalogowanych]
Wybór rasy postaci:
Z uwagi na atrybuty rasowe najlepszym kapłanem można zostać grając człowiekiem a w ostatecznośći wróżką - nie mniej człowiek jest tu typem numer jeden. Błędnie postąpisz wybierając na kapłana rasę Feline, co jak co ale ze swoją siłą jak i kondycją oraz małą inteligencją na kapłana się on nie nadaje.
Expienie:
Expić kapłanem możemy równie dobrze solo jak i w grupie, jednak expienie w grupie oraz wspólne robienie pieczątek jest znacznie przyjemniejsze i mniej męczące. Podstawowymi skilami przy expieniu - niezależnie od tego czy expimy solo czy w grupie - będą dla nas wszelkiego rodzaju buffy (na własną postać i grupowe) oraz czary obszarowe (AoE). Ale o tym więcej poniżej.
Rozdawanie punktów umiejętności:
Na samym początku przeczytajmy uważnie listę skilli i wytypujmy te jakie najmniej przydadzą nam się podczas expienia solo, w party jak i przy pvp.
Częstym ruchem ze strony kapłanów jest odstawienie na bok zakładki Ofiarowanie i tym samym nie dawania punktów w czary: przenoszenie manny, transmisja energii, święte ofiarowanie i cierpienie pełne godności - nawet grając w party nie często używa się tych czarów. Znacznie przydatniejsze jest w ten czas wspomaganie grupy buffami oraz bicie mobów czarami obszarowymi. Nie rozdając punktów w tą zakładkę mamy ich więcej na maksowanie pozostałych skilli.
Jakie jeszcze czary można sobie podarować? Rozdwojenie Duszy zabierający manne przeciwnikowi jest praktycznie nieprzydatny. Wspomnienie Wojenne jest dobre do szybkiego przemierzania mapki w postaci ptaka ale nie warto tracić punktów na jego maxowanie - wystarczy, że damy w ten czar 1 punkcik. Tak samo mało przydatny jest czar Powrót Do Natury zmieniający wroga w wiewiórkę bodajże na 7 sec. , przy czym nie możesz przez ten czas wroga uderzyć bo inaczej powróci do swojej pierwotnej postaci.
Odpuścić można także Ożywienie, dobry kapłan jest w stanie uratować kompana od śmierci samym leczeniem - jeżeli już jakiś z naszych kompanów zginie to przecież ma nogi aby dojść, prawda?
A co z Mroczną klątwą zadającą przez 8 sec ciągłe obrażenia? Czar nie przydatny przy expieniu, zdarza się go użyć na bossa lub pvp więc można i z nim dać sobie spokój.
Jak już wcześniej wspominałem podstawą naszych skilli powinny stać się wszelkiej maści buffy wspomagające oraz czary obszarowe, a już napewno musimy doprowadzić do wymaxowania Mrocznej Ziemi oraz Pomocnej Dłoni Śmierci. Nie zapominaj także o tym, że najważniejszym zdolnością oraz podstawą kapłana jest leczenie - w tym wypadku maxujemy Leczenie oraz Pomocną Dłoń. Z czarów godnych polecania można nadmienić także i niemalże podstawowych należy nadmienić także Zaćmienie Słońca, Święte Błogosławieństwo oraz Czysty Gniew Duszy.
Z doborem buffów czyli czarów wspomagających jakie są podstawą w walce solo jak i w party myślę, że nie będzie problemu po przeczytaniu poniższych opisów.
Spis Skili Kapłana:
PRZEWIDYWANIE
Upojenie Maną - twoja mana regeneruje się szybciej o 40%.
Boska Ochrona - twoja obrona zwiększa się o 16%
Leczenie - możesz leczyć innych i siebie.
Boski Ogień - usuwa negatywne efekty rzucone na postać.
Boska Zachęta - zwiększa wartość ataku o 10%. Zadajemy większe obrażenia.
Pełnia Mocy Życia - dodaje 10% do max pkt. życia. Przydatne w PvP jak i w PvM. .
Obfita Mana - zwiększenie ilości twojej many.
Pomocna Dłoń - uzdrawiasz siebie i pozostałych w grupie.
Życzenie Pokoju - zwiększa stan wartości magii o 20%, zarówno twój jak i osób towarzyszących.
Czysty Gniew Duszy - robisz się niewidzialny przez 8s. Moby od ciebie uciekają, nie możesz atakować.
Życzenie - zwiększa szanse na uderzenie krytyczne o 10% .
Pomocna Dłoń Rekamina - 50% szans no odnowę wszystkich skilli (cooldown znika).
Ożycie - ożywia zabitego gracza.
Święte Błogosławieństwo - robisz się niewidzialny dla mobów przez 8s - możesz je przez ten czas atakować.
CIEMNOŚĆ
Szok Mroku - podstawowy skill kapłana używany do atakowania mobów.
Kopia Many - skilla można użyc zaraz po celnym trafieniu z Szok Mroku, nie zużywasz manny a strzelasz jeszcze raz z Szok Mroku.
Mroczna Klątwa - Mob przez 8 sec. dostaje 5+ ciągłych obrażeń.
Zaćmienie Słońca - ogłuszenie wszystkich mobów wokół postaci na 5 sec.
Hipnoza - skill podobny do Zaćmienie Słońca ale ogłusza na 5 sec. tylko 1 przeciwnika.
Wspomnienie Wojenne - zamieniasz się w ptaka, możesz szybciej przemierzać mapę na skróty.
Powrót Do Natury - zamieniasz wroga w wiewórke. Nie może atakować.
Mroczna Ziemia - bardzo dobry czar obszarowy kapłana (AoE). Przez pewien czas moby dostaja obrażenia.
Pomocna Dłoń Śmierci - wyrządza szkody pobliskiemu przeciwnikowy. Słabszy skill od Mrocznej Ziemi.
Rozdwojenie Duszy - zmniejszenie many przeciwnika. Nie ma co maxować, tylko dać 1 pkt aby odblokować Wyssanie Krwi.
Wyssanie Krwi - zabierasz przeciwnikowi HP i ładujesz sobie. Im wiekszy lvl tego skill tym więcej HP zabierasz.
Przepaść Męki - zadaje 180% dmg przeciwnikowi.
OFIAROWANIE
Przenoszenie Many - ofiarowujesz 50% swojej manny członkom grupy.
Transmisja Energii - ofiarowujesz 50% swoich punktów życia członkom grupy.
Święte Ofiarowanie - uleczysz wszystkich w grupie, lecz jeśli nie wypijesz Eliksir Oczyszczenia, zaczniesz umierać.
Cierpienie Pełne Godności - twoja grupa staje się niewidzalna (zabiera 6% many co 1s) skill zatrzymuje sie gdy umrzesz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rojer dnia Wto 10:28, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Sob 1:49, 31 Paź 2009 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|